FAQ

Meest gestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht met vragen die vaak gesteld worden over Protools machines en accessoires

HOE KAN IK EEN PRODUCT OPZOEKEN?


Via het navigatiemenu kan u al onze producten bekijken u kan ook zoeken via de zoekbalk bovenaan.

HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?


Nadat een product heeft geconfigureerd in onze Webshop. Kan u het item bestellen door op de knop bestellen te drukken. Nieuwe klanten moeten minimaal 3 bestellingen met bankkaart betalen. Na 3 bestellingen kunt u een kredietlijn aanvragen. Wij zullen contact met u opnemen om u de voorwaarden ervan uit te leggen. In de meeste gevallen kunnen wij een defect product direct omruilen. Neem hiervoor eerst contact op met ons via het contactformulier.

HOE KAN IK MIJN BESTELLING WIJZIGEN OF ANNULEREN?


Stuur ons een bericht via het contactformulier. U hebt uw bestelling geplaatst en na de bevestiging wenst u uw bestelling te wijzigen of te annuleren. Alle bestellingen op onze website worden na hun bevestiging onmiddellijk naar ons logistiek platform gestuurd om een snelle verzending te verzekeren. Geen enkele vervanging, verwijdering of toevoeging van een artikel is mogelijk. Indien wij uw verzoek tot wijziging of annulering echter enkele minuten na de ontvangstbevestiging van uw bestelling ontvangen, zullen wij als premium service al het mogelijke doen om gevolg te geven aan uw verzoek. Neem hiertoe direct contact op met onze klantenservice op het nummer +32 3 123 4567.

WELKE MINIMA ZIJN VAN TOEPASSING OP DE BESTELLINGEN?


Er zijn geen minima van toepassing op de bestellingen, u kunt al onze artikelen vanaf 1 stuk (staal) bestellen.

HOE KAN IK EEN KLACHT INDIENEN?


Bij Protools streven wij ernaar onze partners zo goed mogelijk van dienst te zijn en aan al hun behoeften en verwachtingen tegemoet te komen door premium producten en diensten aan te bieden. Toch kan het gebeuren dat onze producten of diensten (kwaliteit, vergissing bij het klaarmaken van de bestelling) niet in de lijn liggen van uw verwachtingen. Daarom verzoeken wij u om uw klachten, opmerkingen en suggesties zo vlug mogelijk per e-mail aan de relatiebeheerders van onze klantenservice te sturen. info@protools.be In het kader van onze kwaliteitszorg waarvoor wij ons elke dag inzetten, beschouwen wij elke klacht als een kans tot verbetering...

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?


De standaard verzendkosten zijn afhankelijk van het land van bestemming en van de gekozen leveringswijze bij de plaatsing van uw bestelling in onze Webshop (zie leveringswijzen). De Webshop zal het bedrag van de verzendkosten vóór de betaling vermelden. De verzendkosten voor een expreslevering (de volgende dag en de volgende dag in de voormiddag) zullen op verzoek door onze klantenservice worden bevestigd. Afhankelijk van het land van bestemming van de bestelling, zijn de verzendkosten vanaf een bepaald bedrag gratis.

HOE KAN IK EEN ARTIKEL RETOURNEREN?


Defecte artikelen of vergissingen in de bestelling kunnen binnen een termijn van 28 dagen na levering gratis worden geretourneerd voor terugbetaling of vervanging. Ongewenste artikelen kunnen, na goedkeuring door de klantenservice, eveneens binnen een termijn van 28 dagen na levering worden geretourneerd, maar met de toepassing van 20% pakhuiskosten (met een minimum van € 15). Vóór elke retourverzending moet u per e-mail aan uw relatiebeheerder bij de klantenservice een officiële retouraanvraag indienen die u vervolgens een retourgoedkeuring zal sturen.

IS DE BETALING BEVEILIGD?


e betaling is volledig beveiligd. De verbinding voor de betaling gebruikt het TLS 1.0 protocol en wordt versleuteld met gebruik van AES_128_CBC, met HMAC-SHA1 voor de authenticatie van de berichten en RSA voor de methode van de sleuteluitwisseling. Alle communicaties worden versleuteld met een encryptiesleutel. De betalingen zijn beveiligd door Ogone gespecialiseerd in de beveiliging van betalingen met een PCI-Level 1 compliance.

WAT IS DE LEVERTERMIMN ?


Als onze producten worden binnen de 3 dagen thuis geleverd. Mocht u niet thuis dan zal uw bestelling de dag nadien nog eens worden aangeboden.

HEB JE OPMERKING OF VRAAG ?


Heb je een opmerking, een suggestie of een algemene vraag, stuur dan een e-mail via ons contactformulier. We proberen zo snel mogelijk op je vraag te antwoorden!